feedback

€ 9,95 per maand
Hier aanmelden 7 dagen proeftijd

Onze Fans

Een persoonlijke coach via internet? Train4Life combineert coaching op afstand met een zeer persoonlijke aanpak. Met behulp van de persoonlijke aanpak van Train4Life ben ik (na knieoperaties aan beide kanten) weer volledig fit! Team Train4Life: thanks a lot!


Ongeveer twee jaar geleden ben ik gestart met Train4Life. Een gigantische uitkomst omdat ik net vader was geworden, daarnaast werk ik onregelmatig en ik was op een dood punt gekomen met krachttraining. Train4Life was totaal iets anders dan ik gewend was;

Manier van trainen:

Ik had nooit eerder meegemaakt dat ik binnen 8 minuten trainen helemaal kapot zou kunnen gaan! Wat een tijdbesparing! Heerlijk om trainingsschema's op maat aangeleverd te krijgen. Geen eindeloze 'tips' of theorieën op internet napluizen. Meten is weten; trainingen en resultaten terugzien in schemas heeft mij erg gemotiveerd!

Manier van leven:

"De voedingsleer / opdrachten die ik in het begin wekelijks kreeg hebben mij veel nieuwe inzichten geboden en mijn manier van eten langzamerhand doen veranderen. Op die wijze werd het meer een manier van leven." Voor mij heeft Train4Life een nieuwe dimensie geboden in mijn trainen. Ik ga nu weer een nieuwe uitdaging aan op sportgebied, maar ben zeer tevreden met alle ervaringen met Train4Life!

Mijn dank!

Seth Hofste


Sinds een paar jaar was ik zoekende naar een mogelijkheid om te sporten met regelmaat. Door een waslijst aan blessures en pijntjes kwam het er maar niet van om door te zetten. Iedere keer weer naar de sportschool togen om wéér niet lekker te kunnen trainen... daarnaast een vreselijk onregelmatige baan en vaak ook geen zin om naar die sportschool toe te moeten gaan... Uiteindelijk via een collega bij train4life terecht gekomen, en nu ben ik klaar met zoeken!
Ik kan trainen volgens een vast aanbod en in principe op vaste dagen. Ik train dan voor- of na een dienst aan en hou genoeg tijd voor mijn gezin over. Wanneer ik in een lekker ritme zit kan ik de training aanpassen al naar gelang mijn tijd. Ik heb nog steeds last van vervelende blessures maar kan binnen de schema's die aangeboden worden genoeg training meepikken.

Ik ben erg blij met Train4Life en kan het iedereen die interesse heeft aanraden!

Eelco Scholten


Ik deed mijn 3e training tijdens vakantie Croatie/Italie. Ik heb T4L opgepakt met voedingsschema week 1. Het was zeer makkelijk te doen tijdens vakantie. Ik heb er eigenlijk niets voor hoeven laten. Ik ben super gemotiveerd geworden om alle training schema's te ondergaan en heb me dan ook na de proefperiode direct aangemeld. Tijdens de uitvoering van training Barbara 6 was mijn spierpijn voldoende hersteld van de No Excuse training van daarvoor. Het viel me tegen dat de buikspieroefening het meeste moeite koste terwijl ik ervan uitging dat die sterk genoeg waren.

Michel ten Broeke


Hallo Coach,

Mijn drie maanden zitten erop! Ik wil je heel erg bedanken voor je trainingen, motivatie en adviezen.
Ik heb niet altijd alle oefeningen gedaan zoals omschreven maar zit nu dankzij jullie programma in een goed ritme en doe wel trouw veel oefeningen in huis nu erbij.
Ik ben heel blij dat ik begonnen ben met hardlopen, ik heb het gemeden omdat ik het verschrikkelijk vond. Als het niet in mijn trainingsprogramma stond was ik er nooit aan begonnen.
Nu ben ik er heel er blij mee. Afgelopen donderdag heb ik voor het eerst 10km aan 1 stuk hardgelopen en dat gaf zo'n goed gevoel en ben zo trots. Dit had ik anders nooit bereikt!

Bedankt en succes met train4life!

groetjes Suzanne


Ik ben op 1 september 2011 begonnen met Train4Life en ik moet zeggen dat ik in 3 maanden 5 kilo lichter ben geworden en mijn prestaties aanzienlijk zijn verbeterd.

Door steeds mijn programma uit te voeren, merk ik dat ik goede conditie krijg. Ik merk dit ook tijdens mijn tenniswedstrijden.Ik doe regelmatig (ook buiten mijn schema) thuis in mijn woonkamer diverse oefeningen.

Ik heb veel steun aan mijn persoonlijke coach Mark Halfmouw. Hij stimuleert mij enorm. Train4life is een aanrader voor iedereen die wil gaan sporten.

De tijdsintentietijd is verschillend, van 10 tot 25 minuten. Ik ga in ieder geval er mee door en probeer vrienden en collega's enthousiast te maken.

Rob Bol


Mijn trainingsdoel is om sterker en sneller te worden. Kortom effectieve spierkracht ontwikkelen.

Ik vind de trainingsmethode welke door Train4life is opgezet zeer praktisch. In een korte tijd maximaal vlammen voor een goed resultaat. Na elke training heb ik dan ook een zeer voldaan gevoel.

De workouts van Train4life dragen bij dat ik ook bij andere sporten beter presteer bijvoorbeeld vechtsport en de touwbaan. Ik heb al aardig wat personal records verbroken, dus het resultaat mag er zijn!

Krijn Molenaar


Nadat ik in 2009 vader geworden ben, merkte ik dat ik minder tijd en zin had om naar de sportschool te gaan. Die sportschool was ook altijd stampvol waardoor ik niet altijd kon doen wat ik op dat moment wilde. En dat motiveerde me absoluut niet. Ik werd eigenlijk, zoals zoveel mensen dat zijn, meer donateur dan trainend lid.
Ik werd zwaarder en nog minder fit en het door mij zo geliefde voetbalspel wat ik puur voor de lol doe, heb ik na de zoveelste hamstringblessure vaarwel gezegd.

Toen ik dit uitlegde aan mijn trainer van Train4life, waar ik op dat moment 4 maanden bezig was, zei hij direct: neem nu je rust in verband met je blessure en pak je trainingen straks gewoon weer op en kijk dan in het nieuwe seizoen hoe je je voelt. Nadat ik een week of 5 a 6 heel weinig had gedaan, merkte ik dat de kracht die ik had opgebouwd eigenlijk helemaal niet weg was.

Inmiddels ben ik 10 maanden bezig met Train4life en vorige week heb ik mijn eerste voetbalwedstrijd weer gespeeld. Mijn trainer had al gezegd dat ik naast fitter ook leniger zou worden. Na een half uur voetballen, werd er door mijn teamgenoten gevraagd “wat ik allemaal wel niet gedaan had in de zomer”. Nou eigenlijk helemaal niet zo veel, was mijn antwoord. Ik heb alleen anders getraind en ik heb mijn hele lichaam getraind.

Als ik kijk naar de korte, maar zeer afwisselende trainingen en het resultaat wat het me heeft opgeleverd, is dat ongelofelijk. Ik kan weer op een actieve manier voetballen, fiets in een veel hoger tempo en geen trap is me te hoog meer. Met plezier neem ik alleen nog maar de trap en beweeg ik veel meer. Ben nu 6 kilo afgevallen en veel fitter.

Wees niet bang voor het onbekende. Als je een maandje bezig bent, wil je niet meer anders.

Gr Richard Zee.


Bijna 6 maanden geleden ben ik begonnen met Train4Life. Ik was het beu om mezelf de hele tijd na mijn werk naar een sportschool te slepen om daar vervolgens anderhalf uur in een muffe omgeving oefeningetjes af te werken. Ik deed dat al een tijdje en het beviel niet, maar nog vervelender, ik had het idee geen resultaten te boeken.

Toen Train4Life langskwam leek me dat uitstekend bij mijn wensen passen, namelijk laagdrempelige instap op je eigen niveau, uitdagende en afwisselende oefeningen die je thuis kan doen, korte sessies, competitie met jezelf en collega’s door het bijhouden en kunnen bekijken van resultaten en begeleiding als je er om vraagt. Resultaat: bijna 10 kilo lichter, strakker en sterker. Mijn advies, DOEN!!!!

Peter de Weijer


In fitness en groepslessen miste ik competitie en uitdaging. Sinds ik Train4life doe ben ik meer gemotiveerd om te sporten en leg ik de lat hoger voor mezelf. Mede door de ranking ben ik erg gemotiveerd om alles uit mezelf te halen en mezelf verder uit te dagen. Ik haal meer voldoening uit het sporten dan hiervoor. Het fijne aan Train4life vind ik dat je het kan inplannen wanneer ik dat wil en dat je het kan doen waar ik dat wil.

Ik ben gevarieerder gaan sporten, kom meer buiten en T4L daagt me uit om creatiever te denken wat betreft sport. De begeleiding is ondersteunend en niet dwingend wat ik erg fijn vind. Ik merk dat mijn conditie sinds ik T4L doe verbeterd is en dat ik mij fitter voel en dat is waar ik het uiteindelijk voor doe!

Maartje Spaargaren


Ik volg nu 8 maanden het programma van Train4Life. Voor die tijd deed ik fitness en wat conditietraining, maar voor mijn gevoel kwam ik niet veel verder.

Ik vind het belangrijk dat mijn conditie op peil is in verband met mijn werk bij de vrijwillige brandweer Lisse.

Conditie en kracht zijn daarbij erg belangrijk. Sinds ik via Train4Life train, is mijn conditie heel erg verbeterd en mijn kracht verdubbeld. Het leuke is dat je dit kan meten en het op kan nemen tegen je collega's. Zo komt er wat competitie in. (altijd leuk om boven je collega's uit te komen).

Wat daarbij mooi meegenomen is, is dat ik ook heel wat ben afgevallen. dit alleen maar door het programma te volgen en op mijn voeding te letten.

Er zit veel variatie in de oefeningen en grotendeels kan je de oefeningen ook thuis doen.

Ik merk dat ik nu veel gevarieerder aan het sporten ben en het schema ook goed te combineren is met de lessen op de sportschool zoals body-pump, kick-fun en spinnig. Dit zorgt voor een leuke afwisseling.

Ik sport met vrienden waardoor je elkaar motiveerd en het is ook nog eens heel gezellig. Ik ga met plezier naar de sportschool !

Marijke Meskers


Sinds zo'n driekwart jaar train ik met het programma van Train4Life. Vòòr die tijd deed ik aan fitnes en spinning. Bij het fitness had ik altijd het gevoel dat ik niet veel verder kwam. Ook was het lastig mezelf uit te dagen of een doelstelling te bepalen. Toen ik het programma van Train4Life ging volgen ging ik echter met sprongen vooruit. Je kunt zelf de frequentie van de oefeningen bepalen en voor een groot deel, kun je ze gewoon thuis doen als je dat wilt. De variatie in de oefeningen en dat je ze op tijd moet doen, motiveert mij enorm. Zeker als ik ook kijk hoe anderen hebben gescoord. Soms denk ik, veel verder zal ik wel niet komen want dit keer heb ik echt alles gegeven. En dan blijkt het tegendeel waar als je de resultaten van een oefening vergelijkt met de laatste keer dat je hem deed. Één keer in de week doe ik samen met vrienden een oefening uit het schema. Zo motiveren we elkaar ook, afgezien van het feit dat het ook super gezellig is! Ik blijf de oefeningen afwisselen met boby-pump, kick-fun of spinning omdat ik groepslessen ook leuk vindt. Dus voorlopig ben ik niet uit de sportschool te slaan!

Helen Kortekaas